Hej det var ett tag sedan..

Fredag idag! Gudskelov. Haha vilket ord.
Nej men allvarligt, fan vad trött jag har blivit på mornarna nu?! Antagligen för att min vinterdepression börjar och allt är mörkt ute och blä. Vill ha jul & Nyår. Men sedan sommar direkt. Har inte tränat något idag eller någonting, har kännt mig död i kroppen hela dagen. Imorgon ska jag sova aslänge, fan vad skönt!
Men sedan vid två tiden ungefär ska jag ut och springa, braaa.
Har lite att plugga tills på tisdag men annars så ligger jag iallafall hyfsat till i skolan, inte efter i någonting just nu, en stor lättnad. Bäst att jag "keep it that way"... Asså jag har börjat formulera mina ord till engelska, hur säger man det där på svenska? Typ "bäst att jag fortsätter så"? Haha jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0