Hann ni få biljetter?

Gjorde ens någon i världen det? till Xfactor 2 november?
Vi vet väl alla vilka som uppträder där då. Självklart tog biljetterna slut på 4 min.
Hann jag få någon? Nej.
Skulle jag hunnit om det inte vore för den där jävla töntiga kön på hemsidan? Ja. 
 
Ja. Det skulle jag. Tänker inte ens ta ut min ilska för det hjälper inte särskilt. Har iallafall precis myst med bebispluttgosing och har läst lite ur "Saknad". Nej jag läser inte frivilligt. it's a school-thing, ya know!
Idag drog jag från sista lektionen för att vissa människor klarar jag helt enkelt inte av att vara i samma rum som. Man kvävs ju av stanken av idioter för i helvete! Har faktiskt inte hört något från Michelle sedan jag lämnade. Undrar om hon överlevde? Får ju inte tag på na'!
 
RIP MICHELLE CIESLUK. Du var en sann vän.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0